torsdag 30. september 2010

I dag har vi ikke vært på babysang

Kjære Selmer

Det er ikke det at jeg ikke prøvde - det skal jeg ha. Da du var hjemme med Heidi gikk dere jo på babysang i regi av Frelsesarmeen - the original :-) - på Ensjø. Der stortrivdes du jo og jeg var der også på besøk.

I høst har det ikke blitt til at vi har fått til å gå på noe fast. Har vært så mye å gjøre, liksom, og vi har ikke hatt behov for det. Men etter at det hadde dumpet ned invitasjon til drop-in-babysang fra kirken vi ser fra gangvinduet, tenkte jeg at idag var dagen.

Lite visste jeg at de ikke avholdt babysangen verken i kirken ELLER på menighetshuset ved siden av, men på en adresse på Risløkka. Risløkka er jo som kjent på andre siden av Økernkrysset sett fra Østre Aker kirke - og den er jo et eneste stort krater... Så da klokka var kvart over start og vi enda ikke hadde funnet adressen innimellom alskens gravemaskiner og midlertidige gangveier, ga jeg rett og slett opp.

Derimot ble det en deilig 2,5-timers rusletur i vakkert høstvær. Så vakkert det kan bli, da, rundt et veiarbeidinfisert Økernkryss med alskens trailertrafikk.

Men for en herlig påminnelse om at vi snart bor på landet! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar