mandag 23. august 2010

Vel, den første uken kom og gikk.

Ambisjonen var å skrive litt i sovetida hver dag om hva som hadde skjedd siden sist. Men trur'u det skjedde, 'a? Det var jo mye mer fristende å sove selv. Så jeg tenkte at hvis dette skal bli noe av i det hele tatt, må det bli mere enn et døllt worddokument som resultat.

Hensikten her er jo egentlig å produsere noe som det kan være stas for deg å lese når du er voksen, fra den tida du og jeg hadde helt for oss selv, liksom. Så blir jo spørsmålet om Blogger i det hele tatt finnes i 2030l Vel, man må tenke høye tanker..!

Så hva skjedde forrige uke? Knapt noen anelse - uka gikk kjempefort. Stikkord var IKEA, boligrekognosering på Fetsund, begravelse for min og brors dagmamma (1916-2010), trilletreff med kompis Thor-Erik og Olav, middagsbesøk av farmor og farfar, middagsbesøk av Siv Elisabeth og Peter...

Og så var det bare ni uker igjen.

2 kommentarer:

  1. Jeg håper virkelig at du får til dette. For det er moro å lese om seg selv når en blir voksen, og Det blir morsomt for bestefar også å se tilbake på den gangen han hadde pappaperm med Selmergutt. Så- jeg unner deg litt søvn midt på dagen, men prøv å få til noe- annenhver dag om ikke annet!

    SvarSlett
  2. Godt poeng - kan hjelpe å ikke ha for høye ambisjoner også. :-) sees imorgen! sofie gleder seg veldig!

    SvarSlett